Satys

Satys is een jong bedrijf dat gespecialiseerd is in het verzamelen van feedback en het meten van klanttevredenheid. Ons doel? Feedback leuk, gemakkelijk én waardevol maken voor iedereen! Het bedrijf is opgericht door studenten uit Friesland en bestaat inmiddels twee jaar.  In de afgelopen jaren hebben we al vele mooie projecten mogen doen voor hele diverse organisaties zoals de Rabobank, Albert Heijn, het UMCG en diverse winkelcentra, cateringbedrijven en events. We leveren verschillende feedbacktools, waarvan de meest bekende: de feedbackzuil SatysTab.

Wat is voor Satys de belangrijkste reden om aan BCDN2019 mee te doen?
Bij BCDN2019 verzamelen wij tijdens het evenement de tevredenheid onder bezoekers. We brengen in kaart wat de bezoekers vinden het event en hoe tevreden zij zijn. Je zal ons dan ook terugzien op verschillende plaatsen in het gebouw.

Daarnaast hebben we nog een reden waarom wij meedoen aan BCDN. Ons doel is namelijk om klantfeedback weer leuk, gemakkelijk én waardevol te maken voor iedereen. Bij de BCDN kunnen wij laten zien hoe wij dit doen.

We zijn een jong bedrijf en we groeien goed, maar willen nog sneller groeien. Bij de BCDN hopen we dan ook veel nieuwe contacten te leggen die ons verder kunnen helpen in de toekomst. Het aanwezige netwerk bij de BCDN  is voor ons heel waardevol. Drie redenen dus, waarom wij meedoen aan de BCDN2019.

Wat gaat Satys op de beurs onder de aandacht brengen? Zitten daar primeurs bij?
Bij de BCDN laten wij zakelijk Noord Nederland kennis maken met onze nieuwste producten en diensten. Naast dat we bij onze stand vertellen over de mogelijkheden van Satys, zal tijdens de BCDN ook feedback verzameld worden op verschillende punten in het gebouw.

En absoluut brengen we dit jaar ook een primeur! Want ken jij hem nog? Het icoon van de Nederlandse snelweg? Dit jaar zorgen wij ervoor dat je hem weer kan tegenkomen, maar dan wel in een totaal andere rol. De authentieke ANWB Praatpaal hebben we namelijk compleet omgebouwd tot een feedback-zuil. Waar je voorheen liever niet met de praatpaal in aanraking kwam, zal dit nu totaal anders zijn. Als je hem nu tegenkomt kun jij er juist organisaties mee helpen door jouw mening te geven. De praatpaal zal dus een van onze eyecatchers zijn tijdens het event.

Waarom mag Satys bedrijf niet ontbreken op BCDN2019?
Satys is een jong bedrijf, opgericht door drie Friese studenten. We blijven graag bij onze roots en vinden het te gek om ook juist in Noord Nederland organisaties te helpen met het in kaart brengen van klanttevredenheid.

Tegenwoordig is het essentieel om klantervaring goed voor elkaar te hebben. Tevreden en loyale klanten zijn in veel gevallen de sleutel tot succes. Door feedback te verzamelen en klanttevredenheid te meten, kunnen wij bedrijven helpen om hun klanten beter te leren begrijpen en klantervaring te verbeteren, zodat zij verder kunnen groeien.

Geen lange saaie enquêtes meer, maar waardevolle feedback die op een leuke en gemakkelijke manier verzameld wordt. Daarvoor zorgt Satys en daarom mogen wij ook zeker niet ontbreken op BCDN2019.

Facebook: https://www.facebook.com/satysSocial/

LinkedIn: linkedin.nl/company/satyssocial

Website: www.satys.nl

LSG
Next Post