BCDN 2019 | Maak je plannen concreet!

Met nog minder dan twee maanden te gaan tot de BCDN wordt het tijd om de deelname plannen concreet te maken. Met de nieuwe plannen voor BCDN 2019 in het verschiet hebben wij de focus terug gebracht op het professioneel zaken doen en een interactief beursbezoek. Dat maakt de BCDN op 19 en 20 maart 2019 een uitgelezen plek om je te laten zien, persoonlijke afspraken in te plannen, te netwerken met beurscollega’s en leads te genereren!

Deelnemen maar weet je nog niet exact met hoeveel vierkante meter?
Ook dan kun je nu al inschrijven! Schrijf dan eerst in met het geschatte aantal vierkante meters, mocht dit later nog wijzigen dan is dit mogelijk. Je bent dan in ieder geval verzekerd van een plek op de beurs, kunt nog een voorkeurslocatie aangeven en profiteert van maximale exposure. BCDN biedt al haar deelnemers de mogelijkheid zichzelf te presenteren middels onze kanalen. Een persbericht, nieuw product, event, jubileum, opening of ander leuk nieuws? Laat het ons weten! Wij plaatsen dit op de website van BCDN en koppelen het aan alle social media kanalen. Gebruik BCDN als platform en bereik hiermee een grote gerichte doelgroep.

Ontmoeten, ontdekken en ontwikkelen doe je op de BCDN 2019

Opening
Nieuw is de opening van de BCDN. De opening vindt plaats op dinsdag 19 maart van 11.00 – 13.00 uur in de BCDN Arena en is exclusief voor deelnemers van de BCDN en gerichte bezoekers. Om 13.00 uur gaan de deuren open voor het publiek.

Ronde tafel gesprekken in de Arena
De Arena wordt na de opening omgebouwd naar vier kleinere ruimtes. Drie van deze ruimtes worden gebruikt voor ronde tafel gesprekken. Ga als gesprekleider met 10-12 ondernemers aan tafel om over een specifiek onderwerp te praten. Elke tafel heeft een eigen onderwerp. Bezoekers kunnen zich voorafgaand aan de beurs aanmelden via een online tool waarbij ook te zien is welke andere gesprekspartners aanschuiven. Denk aan onderwerpen als: Ondernemend leiderschap, Duurzaamheid binnen MKB, Innovatie, Brainstormsessies

Naast de ronde tafel gesprekken is er ook een mogelijkheid voor het geven van een korte presentatie voor 25 man in de Speakers Area.

Deelnemers aan de BCDN kunnen kosteloos gebruik maken van de ruimtes. Neem voor meer informatie contact met ons op.

BCDN app
De afgelopen tijd is gewerkt aan de ontwikkeling van de BCDN app. Met de app kom je voorafgaand aan de beurs al in contact met de deelnemers en bezoekers. Tevens wordt het entree ticket hier automatisch aan toegevoegd. De app gaat 5 februari live!

Ontmoeten, ontwikkelen en ontdekken op de BCDN 2019

Waarom deelnemen aan de BCDN?
Hoe ervaren deelnemende ondernemers de beurs. Wat zijn hun plannen en waar kijken ze naar uit?

Menno Brandsma van Brandsma Koffie
“Wij willen ons op de BCDN op drie locaties presenteren: met onze prachtige nieuwe Pelican Rouge stand, met onze TopBrewerop het Innovatieplein en met ons kantoorconcept. De boodschap is dat wij al 125 jaar bestaan-4 generaties- maar nog altijd innovatief en springlevend zijn.”

Jeffrey Meijer van Friesland Boeit
‘De nieuwe opzet laat ambitie zien, dat spreekt mij aan. En verder de locatie, de ontmoetingen en de diversiteit van standhouders en bezoekers’.

Dibbo Dorrepaal van MVO Connect
“Het is erg efficiënt. Ik vind het heel prettig om in slechts twee dagen heel veel ondernemers weer even te zien. Sfeer is leuk; de commercie druipt er niet van af; het bruist echt wel.”

Lees de volledige interviews op onze website https://www.bcdn.nl/bcdnverhalen/

Banner - ontdek - ontmoet - ontwikkel - BCDN

Hoe val je op?
De BCDN is dé plek om je bedrijf te laten zien, nieuwe producten en diensten te introduceren. De wijze waarop je dit doet is voor een groot deel bepalend voor het succes er van. Alleen hoe zorg je er voor dat je opvalt tussen alle anderen?

Doubble U Hospitality
Doubble U Hospitality zorgt ervoor dat de hospitality medewerkers perfect aansluiten bij uw product of organisatie en nemen de selectie en begeleiding van onze hospitality medewerkers dan ook erg serieus. De hospitality medewerker van Doubble U heeft meer dan een stralende lach alleen. Hij of zij beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden, heeft kennis van vreemde talen, is stressbestendig en creatief ingesteld. Kortom; de crew van Doubble U is het visitekaartje van uw organisatie!”

Faber Audiovisuals
Faber Audiovisuals brengt een beursstand of productpresentatie, klein of groot, tot leven met innovatieve audiovisuele toepassingen. Ze nemen alles op het gebied van de technische realisatie van een ontwerp uit handen door het bieden van full-service oplossingen. Hoe zij dat doen? Door het maken van een effectief plan, het bieden van de meest innovatieve diensten en het inzetten van de juiste audiovisuele apparatuur. Meer weten? https://bit.ly/2TCarKx