Ondernemers over de BCDN


Ons doel was om de bezoekers kennis te laten maken met de meest fantastische koffies.


De Business Contact Dagen Noord (BCDN) in het WTC Expo Leeuwarden worden steeds volwassener.  Inmiddels is het tweedaagse event ‘hét zakelijk platform van het Noorden dat draait om netwerken, kennis delen en verbindingen leggen’. Voor 2020 staat het netwerk-evenement op 24 en 25 maart in de agenda. Hoe hebben deelnemende ondernemers de beurs ervaren? Een kort rondje langs de velden.

Naam: Albert Klooster (rechts)
Bedrijf: Brandsma Koffie
Functie: Salesmanager
Geboortedatum: 22-05-1969
Geboorteplaats: Leeuwarden
Hobby’s: Squash/golf/poker

Wie zijn jullie en wat is jullie onderscheidend vermogen?
Wij zijn Brandsma koffie, waar vertrouwde koffiekwaliteit en vernieuwende producten elkaar vinden, waar pure koffiebeleving en duurzaamheid samenkomen. Dat maakt ons bijzonder, al vier generaties lang.

Met welk doel hebben jullie deelgenomen aan de BCDN en is dit behaald?
Ons doel was om de bezoekers kennis te laten maken met de meest fantastische koffies. Uiteraard ook om vervolg afspraken te maken en omzet te genereren. Dit doel is zeker behaald.

Wat is jullie algehele ervaring over de BCDN?
Deze is zeker positief te noemen. Zowel kwalitatief als ook kwantitatief.

Wat is het pluspunt van de BCDN?
In plaats van dat wij bij de relaties langsgaan komen deze nu op de stand. Zodat we een groot gedeelte van ons assortiment kunnen laten zien en proeven

Wat vind je het mooiste aan je vak?
De interactie met de klanten.